tirsdag 18. august 2009

Stitcery mappe.

I går fikk jeg endelig satt meg ned og sydd en stitchery mappe. Har hatt mønsteret liggende ganske lenge. Mens jeg holdt på kom Lille Martin en tur på besøk (blir 4 år i oktober) Han syntes det er gøy og komme på besøk og se film. Mens han så film, sydde jeg. Er ganske sikker på att han lærte noen nye stygge ord i går. Jeg plundret masse med plasten som hang seg opp og mått ta opp flere ganger. Resultatet av det syntes godt på den lille plast lommen. Skal prøve og sy en til i dag, håper det går bedre med den.



3 kommentarer:

  1. Stitcherymappa blei riktig fin den. Eg trøbla like mykje som du med plasten (hadde ingen erfaring med veskeplast). Etter at eg var ferdig fekk eg tips om å legge matpapir over når eg sydde. Så hvis du ikkje alt er ferdig med nr. 2, kan du jo prøve om det blir mindre stygge ord då.. :)

    SvarSlett
  2. Så fin den er :o) Lykke til med mappe nr. 2 ! Jeg har også mønsteret liggende . . ...

    SvarSlett
  3. Lurt å bruke overtransportør når du syr på plast. Har du ikke det så er matpapir supert.
    Mappa ble kjempefin :)

    SvarSlett