tirsdag 18. august 2009

Autumn house

Atter en gang har jeg klart og laste opp bildene i feil rekkefølge, så da begynner jeg med blokk nr 5. Jeg vet det er flere der ute som holder på med dette teppe også en av tantene mine. De fleste har vel bestilt det som måndes blokk her i Norge, noe jeg ikke gjorde og det har straffet seg. Pakkene mine kommer fra USA. Det sto att det ikke kom til og være orginal stoffene, men samme farger (ikke). Kikk litt bedre på bildene så skjønner dere hva jeg mener.

Blokk nr 4



Blokk nr 3.
Sjekk ut det grønne stoffet på høyre side.
Her er bakgrunn stoffet for lite også.
Blokk nr 2.

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal klare og få de 2 bakgrunn stoffene til og passe sammen. Noen som har et tips? Jeg har send mail til de det kommer fra 2 ganger uten og få noe svar om hva de har tenkt til og gjøre med det.


Blokk nr 1.

Dette er den eneste jeg har sydd ferdig. Vet ikke helt om jeg skal sy ferdig de andre med de stoffene jeg har fått med, eller om jeg skal finne noen andre.




2 kommentarer:

  1. Jeg syr også denne - og får den fra Tønsberg. Får nesten alle org. stoffer. Det blir sikker fint med disse stoffene også - og du før ett mere unikt teppe en hva vi andre får .... :o)

    SvarSlett
  2. Dette er et prosjekt som jeg også er med på. Men har ikke begynt å sy noen ennå. Har en lei tendens til å ville være med på masse, men får ikke fulgt opp med en gang. Seinere kanskje....
    Tror sikkert det blir fint med dine stoffer også. Lykke til med hele teppet

    SvarSlett