mandag 22. juni 2009

Uheldige mamma.

Sist uke ble ikke helt som planlagt, men det er ikke noe nytt hjemme hos oss. Nå var det ikke gutta i huset som satte ting litt på hode, det var mamma. Hun var litt uheldig på onsdag da hun skulle ut og sykle. En bil hadde parkert nede i gaten der de bor og da mamma kom åpnet hun bildøren og traff mamma i siden. Noe som resulterte i velt og knekt lårhals. Heldig for mamma så er de flinke med sånt på BSS også er hun ganske så sprek, så alt på fredag var hun ute og gikk med krykker i trappen. Hun håper på og komme hjem i dag, og det er jo kjempebra.

3 kommentarer:

  1. Uff av meg. Det var ikke bra. Fint at hun er oppe å går. Min søster brakk lårhalsen og sitter i rullestol enda.

    Klem fra meg.
    Mona

    SvarSlett
  2. Det var leit - får håpe det går bra med henne. Det er i grunnen godt vi ikke helt vet hva dagen bringer.
    Hvis du ikke har sett det ligger det en hilsen til deg på bloggen min, sendte det til deg i ditt forrige innlegg.
    Ønsker deg en fin uke.
    Klem Grethe

    SvarSlett
  3. Uff så leit, jeg håper de gjorde en god jobb på bbs og at hun snart er på bena igjen! Leit at det skulle skje nå når sommeren kom for fult! Håper det går bra med henne!

    SvarSlett